Work-life balance intr-o lume a noilor tehnologii – o noua campanie MODIVO

3 mins read

Cea mai recenta campanie MODIVO este dedicata intoarcerii la birou si exploreaza ideea de mentinere a individualitatii intr-un mediu corporatist. Campania se inspira din estetica distopica a lui Yohji Yamamoto si din seria “Severance”. In esenta, aceasta transpune conceptul de work-life balance in realitatea actuala. Astfel, MODIVO ne reaminteste o serie de valori atemporale – pasiunea, echilibrul vietii si cautarea fericirii, indiferent de vremurile si realitatea din jurul nostru. In cadrul campaniei, styling-ul are un caracter mai putin formal, iar minimalismul a primit un nou sens – in conformitate cu tendinta quiet luxury.

Separarea este punctul de plecare pentru noua campanie MODIVO. Influentata de serialul TV “Severance”, aceasta exploreaza o noua perspectiva asupra conceptului de echilibru intre viata profesionala si cea privata intr-o lume in care mediul online domina. Creatorii campaniei, prin intermediul fotografiilor si al unui film plasat intr-o atmosfera distopica, reflecta consecintele produse de afisare identitatii intr-un context digital. Este posibil sa ne pastram individualitatea intr-o lume care glorifica comportamentul corporatist atat in viata de zi cu zi, dar mai ales in online?

Anxietatea este un sentiment care anunta necunoscutul, ne influenteaza deciziile si ne controleaza emotiile. Referitor la lumea modei, aceasta a fost intotdeauna o mare sursa de inspiratie. Prin intermediul stilisticii monocrome si al culorilor inchise, campania face aluzie la estetica lui Yohji Yamamoto si Rick Owens intr-o maniera ludica.

Construit in jurul unei nuante de negru profund, styling-ul, la fel ca in Matrix, raspunde la intrebarea: suntem reali sau cautam sa ne prefacem conform online-ului? Ne cream propriul stil, inclusiv la birou? Look-urile campaniei raspund tendintelor de hiper-simplificare si brutalism. “Cand am creat styling-ul, am incercat sa mentin austeritatea si “impersonalitatea” care sunt foarte evidente in serialul Severance”, spune Marta Zaczyńska, stilista campaniei. ”In acelasi timp, am introdus in mod subtil culoarea, care apare sub forma dresurilor rosii de sub costume sau sub forma gulerului verde care se iveste de sub paltoane. In conceperea tinutelor, ne-am inspirat din cea mai puternica tendinta a ultimului sezon – “quiet luxury”. Acesteia i se potrivesc cel mai bine culorile precum negrul – un simbol al elegantei, minimalismului si simplitatii, bleumarin – o culoare asociata cu siguranta, griul – un simbol al deschiderii catre comunicare, si bejul – o culoare care inspira incredere.”


Costumele, un element de baza al esteticii business, au fost interpretate intr-un mod complet nou. Nu numai ca au devenit o oglinda a stilului celor care le poarta, dar, de asemenea, intr-un mod subtil si dezinvolt, au exprimat personalitatea si nevoile lor, ascunse sub aparentele corporatiste. Astfel, modelele ”sparg” dress code-ul rigid prin croieli discrete si, de asemenea, prin mici detalii care completeaza tinutele si le confera un nou sens.

Descopera mai multa inspiratie din punct de vedere vestimentar pe modivo.ro, in magazinele stationare MODIVO si in aplicatie.

Previous Story

Cea mai mare ediție Romanian Jewelry Week – peste 230 de designeri, 8 expoziții colective, 4 locații culturale conexe

Next Story

Levi’s și Crocs combina stilul casual, confortul si design-ul de calitate intr-o noua colectie capsula