Levi’s si Emma Chamberlain celebreaza bucuria de a darui prin noua campanie It’s Giving Season

5 mins read

Actul de a darui este laitmotiv in sezonul festiv. Fie ca e vorba de daruirea timpului, a iubirii sau a unor cadouri emblematice care vor dura mai mult de un anotimp. Luand spiritul sarbatorilor si sentimentul de bucurie specific sezonului drept inspiratie, Levi’s s-a aliat cu Emma Chamberlain – creatoare de continut, experta in styling si iubitoare Levi’s – pentru noua campanie It’s Giving Season. Aceasta prezinta lansarea unor item-uri noi, precum blugii Ribcage Bells, pulovere confortabile si ghidul pentru cadouri Emma’s Edit Gift Guide.

Campania It’s Giving Season introduce un nou model iubit de Emma, si anume, Ribcage Bells. O pereche de pantaloni cu talie inalta si un fit al piciorului wide, in stil vintage. Acestia sunt o reinterpretare a unui model clasic, regasit in mostenirea oferita de arhivele Levi’s din anii ’70. In plus, modelul este disponibil intr-o gama variata de culori si materiale, inclusiv un negru intens, din catifea. Indiferent daca alegi sa-ti asortezi perechea de Ribcage Bells cu un pulover supradimensionat sau cu un tricou alb, nu exista nici o modalitate gresita de a stiliza acest articol.

In cadrul campaniei pot fi descoperite alte item-uri, precum puloverul Rae Sweater si cardiganul Betty Cardigan, piese ideale pentru look-uri cozy si un stil confortabil, specific sezonului festiv. Puloverul Rae Sweater are o textura superba, iar cardiganul Betty Cardigan ofera un stil aparte, ambele oferind o libertate de miscare si functionalitate ridicate.  

„Dupa experienta incredibila din trecut pe care am avut-o alaturi de Levi’s, am fost mai mult decât fericita sa ma alătur campaniei It’s Giving Season”, a spus Emma Chamberlain. „Ador aerul nostalgic oferit de noul model Ribcage Bells, croiala si talia superba contribuie in a crea un stil unic! De asemenea, m-am distrat foarte mult cand am pregatit ghidului de cadouri cu toate piesele mele preferate Levi’s…”

Ca parte a campaniei It’s Giving Season, Emma si Levi’s au creat ghidul Emma’s Edit: The Gift Guide, un catalog unic de cadouri. Acesta contine piese clasice alese cu atentie si articole confortabile, toate propuse de Emma Chamberlain. Emma’s Gift Guide prezinta punctul de vedere al creatorei de continut asupra pieselor ei preferate Levi’s ale sezonului si despre cum fiecare dintre noi poate oferi un cadou atemporal. In plus, in cadrul campanie au fost lansate noi jachete si fuste sidefate, un remix cu accente metalice al articolelor vestimentare clasice Levi’s.

Descopera colectia It’s Giving Season in magazinele Levi’s din tara si online pe levis.com

Despre brandul Levi’s

Brandul Levi’s simbolizeaza stilul american clasic si cool fara efort. De la inventarea lor de catre Levi Strauss & Co. in 1873, blugii Levi’s au devenit unele dintre cele mai recunoscute articole de  imbracaminte din lume, captand imaginatia si loialitatea oamenilor de generatii. Astazi, portofoliul de marci Levi’s continua sa evolueze printr-un spirit de pionierat si inovator neobosit, care este de neegalat in industria de imbracaminte. Gama noastra de imbracaminte de blugi si accesorii de top este disponibila in peste 110 de tari, permitand persoanelor din intreaga lume sa-si exprime stilul propriu. Pentru mai multe informatii despre marca Levi’s, produsele si magazinele sale, va rugam sa vizitati levi.com.

Despre Levi Strauss & Co.

Levi Strauss & Co. este una dintre cele mai mari companii de imbracaminte de marca din lume si un lider global producerea blugilor. Compania proiecteaza si comercializeaza blugi, imbracaminte casual si accesorii aferente pentru barbati, femei si copii sub marcile Levi’s, Dockers, Signature by Levi Strauss & Co., Denizen si Beyond Yoga. Produsele brandului sunt vandute in peste 110 de tari si in intreaga lume printr-o combinatie de lanturi de comercianti, magazine universale, site-uri online si are o amprenta globala de aproximativ 3.200 de magazine de tipul shop-in-shop. Veniturile nete raportate ale Levi Strauss & Co. pentru anul fiscal 2022 au fost de 6,2 miliarde de dolari. Pentru mai multe informatii, accesati http://levistrauss.com.

Previous Story

adidas celebreaza iubirea pentru fotbal cu ‘Fussballliebe’ – mingea oficiala de joc pentru UEFA EURO 2024™

Next Story

Stilul intalneste functionalitatea Colectia Trend Utility de la bonprix