BOSS ia o pauza de la costumul corporate pentru un moment “OUT OF OFFICE” de primavara/vara 2025 la Milano Fashion Week

6 mins read

Dupa show-ul cu tema CorpCore pentru sezonul toamna/iarna 2024 — care a reimaginat tiparele costumului clasic si vestimentatiei office cu iteratii moderne  — pentru sezonul primavara/vara 2025, BOSS dezvaluie o colectie care sparge tiparele conventionale ale vestimentatiei corporate.

Show-ul desfasurat la Palazzo del Senato in Milano si prezentat sub titulatura “Out of Office” a fost o premiera pentru brand. Tinutele de pe podium au deconstruit un dress code formal, pentru o abordare mai relaxata a unui lifestyle elegant 24/7 – permitand o expresie de sine mai generoasa si o privire mai echilibrata asupra vietii.

Curtea palatului a fost transformata intr-o oaza de verdeata si calm: un peisaj linistitor din punct de vedere estetic, cu o doza de relaxare intr-un oras definit de agitatia sa. Modelele au defilat de-a lungul unui podium organic si sinuos strabatand peisajul botanic, evocand si mai mult un contrast intre structurile traditionale vestimentare corporate si conceptul de evadare dupa orarul de lucru.

„Pentru primavara/vara 2025 am reinventat costumul – simbolul mostenirii sartoriale BOSS – cu o abordare mai clementa, in care silueta este dictata de corpul purtatorului, lasand mai mult loc libertatii si expresiei individualitatii”, spune Marco Falcioni, SVP de Directie Creativa la HUGO BOSS. „Ne-am indepartat de costumele traditionale cu rever dublu, ale caror taieturi ascutite definesc silueta si sunt percepute ca un scut inflexibil in jurul purtatorului. In acest sezon, piesa erou este costumul discret cu trei nasturi, din tesaturi mai usoare, care infasoara lejer corpul, fara structuri de umeri si intarituri interne constrictoare. Aceasta este o resetare: un BOSS adevarat este puternic si increzator in sine, stie cand sa se deconecteze si sa isi revendice timpul inapoi, sa iasa si sa se relaxeze, eliberat de ierarhia regulilor si a reglementarilor.”

Colectia reflecta etosul general derivat din aceasta inlaturare a structurii, invitand in acelasi timp un sentiment sofisticat de decompresie in timpul liber. Acest lucru se observa, pentru prima data pe podiumul BOSS, prin includerea de elemente si accesorii in stil sportiv, cum ar fi inchidere cu sireturi, covorase de yoga si genti pentru rachete de tenis, precum si piese selectate care se inspira din zona de dormit, ca pijamale si halate de casa.

Mansetele pantalonilor au fost ridicate deasupra gleznei in look-urile pentru femei, in timp ce alte elemente remarcabile, cum ar fi blazere, fuste, rochii si trenciuri ofera purtatorului o libertate de miscare sporita prin croiala petrecută si drapajele elegante. Cusături de croitorie au fost adăugate la croieli tradițional casual, precum jachetele bomber, pentru a crea mâneci voluminoase, și au fost combinate cu topuri și hanorace decorate cu șnururi. O rochie tunica petrecuta, cu spatele gol a iesit in evidenta prin pliurile frontale drapate si un decolteu care se extinde pana la partea inferioara a spatelui. Tesaturile de lux au variat de la lana la matase si piele. Accesoriile au prezentat o abordare mai relaxata, in opozitie cu stilurile formale traditionale, sub forma de pashmine si genti hobo pliate, in timp ce majoritatea pantofilor prezinta varfuri usor rotunjite – in contrast cu varful ascutit si formele patrate ale colectiilor precedente.

Pe langa costumele cu trei nasturi, moda masculina a vazut siluete mai casual pentru camasi, cum ar fi stilurile cu un singur buzunar, cu plachete de nasturi ascunse si tivuri cu snururi, combinate cu pantaloni croiti cu lungimi care depasesc usor genunchiul. Piesele pregatite pentru seara includ paltoane si jachete croite deconstruite din matase, cu revere sal șs finisaje cu paspoal. Incaltamintea include sneakers cu profil plat sau saboti din piele, cu un aspect si o senzație de papuci—ambele realizate din piele italiana. Ca ultime retusuri, pe langa pashmine si sepci plate, accesoriile masculine au renunțat la constrsngerile structurale traditionale, astfel incat piesele au fost modificate, asa cum se observă la servietele moi, port-documente si gentile inspirate de stilul sportiv.

Paleta de culori ofera o gama relaxata de nuante, inclusiv albastru deschis si bleumarin, maro pamantiu, alb, negru si chiar variatii discrete de verde, printre alte tonuri.

Noua colectie de primavara/vara 2025 a fost dezvaluita pe 18 septembrie intr-o gradina suprarealista. Atleti si vedete de renume precum Taylor Fritz, Matteo Berrettini, Alica Schmidt, Nicolò Martinenghi, Loris Karius si Miles Chamley-Watson au participat la spectacolul inspirat de „OUT OF OFFICE”, la fel ca si vedeta retelelor de socializare Khaby Lame, sau actorul thailandez Mew Suppasit. David Beckham a participat la prima sa prezentare BOSS de la anuntul parteneriatului sau strategic cu brandul.

Alti invitati din primul rand au inclus o serie de talente din spectrul creativ, precum Khalid, Kaya Scodelario, Micheal Ward, Jamie Campbell Bower, João Guilherme Ávila si Maia Mitchell.

Viralizarea la nivel global a fost dobandita cu ajutorul unor influenceri faimosi, inclusiv Dixie D’Amelio, Nyle DiMarco, Kristy Sarah Scott, Liz Cambage si Henrik Christiansen.

Previous Story

Levi’s lanseaza Band Tee Collection printr-o colaborare exclusiva cu Oasis

Next Story

DiKa sarbatoreste 25 de ani in Romania: un reper de stil si calitate