Mercedes-Benz aduce în România tradiția parteneriatelor strategice cu Fashion Week și anunță prima ediție Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week

7 mins read
Mercedes-Maybach S-Klasse Haute Voiture 2022; Mercedes-Maybach S 680 (WLTP-Kraftstoffverbrauch kombiniert: 14,3 ‑13,4 l/100 km; CO₂-Emissionen kombiniert: 326-304 g/km);WLTP-Kraftstoffverbrauch kombiniert: 14,3 ‑13,4 l/100 km; CO₂-Emissionen kombiniert: 326-304 g/km* Mercedes-Maybach S-Class Haute Voiture 2022; Mercedes-Maybach S 680 (WLTP combined fuel consumption: 14.3‑13.4 l/100 km | combined CO₂ emissions: 326‑304 g/km);WLTP combined fuel consumption: 14.3‑13.4 l/100 km | combined CO₂ emissions: 326‑304 g/km*

Mercedes-Benz are plăcerea de a anunța un nou parteneriat strategic cu Bucharest Fashion Week, devenind astfel partenerul principal al celui mai prestigios eveniment de modă din România. Această colaborare reprezintă un nou pas în angajamentul Mercedes-Benz de a susține excelența, inovația și eleganța în toate formele sale. Parteneriatul subliniază valorile comune ale celor două: pasiunea pentru perfecțiune, atenția la detalii și dorința de a redefini standardele de excelență.

Ca urmare a acestui parteneriat, evenimentul va purta numele Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week, iar logo-ul său va incorpora branding Mercedes-Benz. Site-ul oficial și canalele de social media ale evenimentului sunt, de asemenea, centrate pe elementele elegante Mercedes-Benz, fiind marcate vizual de pattern-ul cu renumita stea cu trei colțuri a brandului.

Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week se va desfășura în perioada 15-17 octombrie și va transforma centrul Bucureștiului într-un loc de importanță globală, punându-l pe hartă alături de alte capitale ale modei, precum Milano, Paris, Londra sau New York. Evenimentul este centrat în jurul promovării designerilor români și a celor din regiune, conectând Europa de Est cu restul continentului, celebrând moda, arta și cultura zonei.

„De peste un secol, Mercedes-Benz a fost în fruntea designului auto. Autovehiculele noastre sunt cunoscute pentru frumusețea lor atemporală, combinând linii elegante cu proporții dinamice pentru a crea o întâlnire armonioasă între formă și funcționalitate. Devotamentul Mercedes-Benz pentru design depășește însă autovehiculele noastre. Avem o tradiție îndelungată în sprijinirea artelor și industriilor creative, inclusiv moda. Prin parteneriate cu peste 60 de platforme de modă din întreaga lume, oferim o scenă pentru designeri vizionari și sărbătorim creativitatea lor. De la Paris la New York, de la Milano la Tokyo, Mercedes-Benz este un suporter global pentru creativitate, inovație și eleganță și suntem extrem de încântați să aducem această moștenire și la București,” declară Natalie Thompson, CEO – Mercedes-Benz România.

Evenimentul va aduna o comunitate remarcabilă de profesioniști: de la designeri de modă, celebrități, influenceri, bloggeri, editori de modă, jurnaliști, specialiști PR și mass-media, până la stiliști, fotografi, videografi, make-up artiști, hairstylisti și entuziaști ai modei. Astfel, Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week va reprezenta atât un reper artistic, cât și unul cultural și turistic pentru România. În calitate de partener principal, Mercedes-Benz susține Bucharest Fashion Week în promovarea și dezvoltarea industria modei și a talentelor din jurul ei.

„Chiar dacă este abia la prima ediție, Bucharest Fashion Week și-a propus să devină un motor pentru dezvoltarea economică și socială a Bucureștiului și a României, dar să și promoveze talentele autohtone, oferind o platformă atât pentru educație, cât și pentru deschiderea unor oportunități internaționale de carieră pentru designerii români. Scopul nostru este să facem din București un hub important în moda europeană, într-un eveniment organizat la standarde de calitate și profesionalism de nivel internațional. Pentru a putea atinge aceste obiective, aveam nevoie de un partener de încredere și prestigiu, ale cărui preocupări pentru calitate și un viitor sustenabil se aliniază cu cele promovate de Bucharest Fashion Week. Suntem extrem de mândri că, încă de la început, acest partener strategic este Mercedes-Benz!

Prin unirea celor două branduri, Bucharest Fashion Week – marcă înregistrată pe care o deținem în totalitate și care nu are nici o legătură cu evenimente similare care au fost organizate în trecut  – și Mercedes-Benz, evenimentul nostru, devenit acum Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week, intră într-o familie de elită, o asociere care ne bucură și pe care, fiți convinși, o vom onora pe măsură”, a declarat Av. Mario Antico, co-organizator Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week.

Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week promite o ediție spectaculoasă, cu prezentări de modă impresionante, momente memorabile și evenimente unice. Participanții vor avea ocazia să descopere cele mai noi tendințe în modă și să interacționeze cu designeri de renume precum Maria Lucia Hohan, SeenUsers, Rhea Costa, Almaz, Murmur, Manuri, Carmen Secăreanu, Ami Amalia și mulți alții. Aceștia își vor prezenta cele mai noi colecții, în cadrul Runway Fashion Shows, atât pe scena centrală, cât și în cadrul unor evenimente private, unul dintre cei trei piloni ai evenimentului.

Evenimentele din jurul Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week vor avea loc în locații emblematice din București, cum ar fi La Mița Biciclista – Creative Establishment, UNArte, Intercontinental Athenee Palace Hotel, Muzeul Național de Artă al României, Opera Națională București, Cercul Militar și Ateneul Român.

Mai multe informații despre eveniment și program pot fi consultate accesând site-ul oficial, https://mbbfw.ro/.

Previous Story

Victoria’s Secret Summer Escape

Next Story

Alexandrion Group schimbă regulile jocului pe piaţa de vodca internaţională cu un produs premium, 100% românesc: OMU Vodka